Wordless Wednesday ::Selamat Pengantin Baru Che Gent::

Selamat Pengantin Baru Che Gent (Suzana) dan pasangan... wedding 1 July 2012 tapi baru hari ni teringat nak up entry... hehehe...

Ingtkan time wedding ni dapat la jumpe geng-geng lame tapi nan hadoo... masing-masing tak dapat bagi komitmen untuk sampai serentak... gua dapat jumpa muin, ida dengan idham jer... yang lain ade yang belum sampai dan ade yang dah balik pun... huhuhu..

Nota tambahan: ade komen kat fb aku... kenape pengantin lelaki yang pegang bunga tangan tu... kahkahkah... aku pun tak perasan... hmmm... ape2 jer la...

Labels: ,