Photoshoot & Joint Contest

Tadi gua terbaca pasal contest Snap n Win Ayamas... Menarik!!! Apa yang gua fikirkan bukan hadiahnya tapi tema untuk photoshoot... dah lama tak berphotoshoot... alang-alang dah ada tema ni... best jugak kan... lagi pun lens gua dah nak tumbuh fungus dah tu... huhuuu...

Tadi bila gua masuk website Ayamas untuk contest ni... gua ushar beberapa keping gambar yang joint contest ni... ada beberapa keping gambar yang menarik perhatian gua... contoh macam kat bawah ni...
hahaha... kreatif... paling kesian kat nenek yang jadi mangsa tu... kahkahkah...
Yes... ini sangat nice... simple jer tapi menarik...
Ini pun menarik gak... walaupun nampak ada photoshop kat beberapa bahagian...

Kalau nak tengok sample yang lain boleh klik sini... yang lain gua rasa biase jer...

Hadiah menarik gak kan...

So, gua planing nak buat photoshoot kat area cheras this week... kalau ada yang berminat nak joint boleh inform gua... bawak ayamas sendiri... gua boleh tolong shoot dan bagi idea... tapi kalau ada idea sendiri lagi bagus... editing pun gua boleh tolong buatkan... tema gua adalah outdoor shooting... memerlukan prop yang menarik selain ayamas... kalau nak joint sila maklumkan yee...

Labels: ,