Penantian berakhir!!!

Uihhh... baby lahir 10.10am tapi gua dimaklumkan 10.13am... antara yang terawal dimaklumkan... TQ bro... Happy for u...

Sorang lagi member gua dapat baby... selepas 5 tahun menunggu akhirnya pada 14 July 2012 jam 10.10am beliau bergelar daddy kepada baby boy seberat 3.03kg yang lahir sihat dan cukup sempurna... Tahniah Syukri and wife...
Alahai... tomeynya... SEIF HAZIQ DANIAL BIN SYUKRI.. perghhh... canggihnya nama...
Ciuman seorang daddy... alololo...  touching plak gua tengok gambar mamat ni... huhuhu...

Nanti claim hadiah lu kat gua ok... tahniah skali lagi... jaga amanah Allah tu dengan baik k... nanti ada masa gua melawat baby lu...

Kepada sahabat-sahabat yang masih berusaha dan dalam proses... teruskan berusaha dan ingat bahawa perancangan Allah untuk hambanya memang dah terbaek... kalau bukan sekarang mungkin esok atau lusa... Allah tak semudah-mudahnya nak kabulkan doa kita, Dia nak kita belajar bersyukur dan berusaha...

Psttt :- Bro, gua cilok gambar dalam fb lu tampal dalam blog gua k...

Labels: