Proton Preve Sapphire

Aduhhh... sekarang ni interest bank untuk bli kereta baru rendah giler... 2.67% jer... huhuhu... serba salah jadinya... dah kemaruk sangat nak tukar kreta ni... sebelum ni dalam hati ada tersemat nak pakai Honda Civic 1.8... walaupun harga dia boleh menyebabkan gua sekeluarga makan nasi dengan kicap tiap hari... gua dah target Civic pilihan utama... kehkehkeh...

Minggu lepas gua try Proton Preve... ohsyem la pulak... sangat best... rasa macam drive kreta MPV... tinggi dan tegap... time tu niat hati nak Preve jer la... yang ni agak logik dengan status gua... lepas tu gua try Kia Forte pulak... hmmm... tertarik pulak dengan si forte ni... haiyaaa...

Dalam dok berkira-kira nak tukar kereta (berangan jer dulu ni)... jumpa pulak dengan Proton Preve Sapphire... haiyooo... sangat mengikat hati lorr... malas nak cakap banyak... korunk tengok jer pic kat bawah ni... semue pic gua cilok tenet...


Amacam?? yang berniat nak angkat Preve tu rasanya nak tangguh dulu tak? hehehe... kite tunggu Preve Sapphire ni plak lepas ni... hehehhe... tapi ntah bila la nak kluar ni... belum dapat info apa-apa lagi...

Labels: