Keputusan GA Suka Suki

Akhirnya berakhir sudah GA yang pertama kali gua anjurkan ni.. macam yang gua janjikan... gua menggunakan random.org untuk mencari penyertaan bertuah... macam yang gua terangkan sebelum ni... pemilihan adalah berdasarkan randomized yang ketiga... yang pertama dan kedua tak dikira... so, ni keputusannnya...

1. Fancy Pen Burung Nuri
Hasil Randomized :
Tahniah Izan Mama Mia!!!

2. Fancy Pen Kucing
Hasil Randomized :
Tahniah Yumida!!!

3. Fancy Pen Strawbery
Hasil Randomized :
Tapi disebabkan randomized ketiga dapat kepada Yumida iaitu pemenang untuk Fancy Pen Kucing... so, gua buat randomized yang keempat... keputusannya :
Tahniah Eida!!!

Terima kasih kepada semua yang menyertai... mohon korunk semue yang menyertai GA ni untuk emailkan nama, alamat dan no telefon untuk urusan penghantaran pos hadiah dan kad raya... emailkan kepada lan_careno[at]yahoo.com... TQ