IKEA Sales!!!

Hari ahad lepas gua membuat lawatan muhibbah ke Ikea... antara tujuan utama adalah meat ball ikea.... yang lain tu sambil-sambil jer... dalam sambil-sambil pun sambar itu ini yang tak plan pun nak beli... jadinya troli penuh jugak... ecehhh... konon shoping sakan la kan padahal rak kasut plastik jer pun dah penuh troli... wakaka...

Memang banyak jugak la benda yang dikatakan sales dan betul-betul jatuh harga... antaranya lampu dinding yang macam kat bawah ni...
Harga asal yang ditulis adalah RM99 tapi harga sales ni jadi RM19 sahaja... tapi gua tak rembat pun lampu ni... bukan keperluan lagi buat masa sekarang...

Tapi sempat jugak sambar rak kasut yang macam kat bawah ni...
1 unit RM29... harga asal RM39... macam kat atas ni kira 2 unit laa... gua pun ambik 2 unit jugak... boleh la letak bertingkat macam ni jugak...

Nanti ada duit lebih boleh cari rak kasut macam kat bawah ni pulak...
Sekarang ni nak beli ape pun nak kena fikir jimat ruang... kalau rumah banglo takpe la kan...


Labels: ,