I am back!!!

Hoh... sedih tengok blog gua terabai... kesibukan dengan tugas hakiki dan hal-hal peribadi membuatkan gua tak sempat nak berblogging... banyak story nak share sebenarnya... tunggu gua rilex skit nanti gua story walaupun kebanyakan story dah hampir basi pun... ade yang dah basi agaknya...

Bulan Jun memang bulan terbizi gua untuk tahun ni... tengok kalender gua yang bertanda kat bawah ni...
Tiap minggu ade jer out station... start minggu pertama gua kena ke Perlis.. dari Perlis turun ke Alor Star... tak sempat nak balik rumah gua kat Pokok Sena pun... tapi sempat la jumpa mak dengan abah kjap... itu pun mak abah datang kat tempat kerja gua then dapat la jumpa kejap jer... dari Alor Star terus ke Taiping... dari Taiping turun lagi ke Ipoh.. then baru balik KL...

Masuk jer ofis ade meeting Safety officer kat JKR pulak... nak kena buat audit safety kat pejabat JKR Selangor tapi gua tak dapat nak bagi komitmen sebabnya audit tersebut perlu diselesaikan dalam bulan Jun jugak tapi masalahnya jadual gua untuk Jun dah penuh... tak boleh nak selit untuk buat audit... harap team audit gua dapat settle audit dengan jayanya...

Minggu seterusnya gua ke Kota Bharu, Kelantan... dan minggu tu jugak gua sangat bizi dengan report untuk dibentangkan dalam meeting jawatankuasa sebutharga... habis meeting gua ke Besut dan Kuala Terengganu pulak... settle hal kerja kat sana pulak... oh yaa... kerja kat Melaka gua terpaksa serahkan kat member office gua untuk gantikan... walaupun dia takda kena mengena dengan kerja gua tu tapi die bantu jugak... TQ Ridzuan...

Habis Terengganu gua ke Sarawak pulak... seminggu beb kat sana... start isnin sampai jumaat... dari Sibu ke Kapit... perjalanan ke Kapit hanya boleh dilalui melalui sungai... naik bot laju selama 3 jam... lepas tu ke Saratok... lepas tu ke Sri Aman... lepas tu ke Kuching...berpusing gua kat Sarawak tu... mungkin ada yang kata best kan dapat jalan-jalan... huhuhuu... kalau uollz rasa baru tau best ke tak... sangat penat... badan letih... perjalanan tu yang menyeksakan sebenarnya...

Hmm... Akiff apa cerita?? Sebenarnya gua dah hantar Akiff balik kg sebelum gua out station... tapi Akiff tak balik kg sorang.. ummie ade temankan Akiff sebab miss permaisuri dah start cuti semester 11 minggu... so, dari Kuching terus gua terbang ke Penang untuk jemput miss permaisuri dengan Akiff balik KL...

Balik jer KL gua ambik cuti 2 hari untuk restkan badan dan ganti balik masa untuk bersama dengan miss permaisuri dan Akiff...

Jun memang sangat memenatkan...

Labels: