GA dah nak tutup!!! Sempat lagi kalau nak try ni...

1st GA gua dah nak tutup hari ni... kurang 1 jam dari sekarang... pukul 10 japg gua akan mulakan proses mencari pemenang... semua pemenang ditentukan melalui undian random menggunakan website... nasib la kan...

Sehingga sekarang ni ada 7 penyertaan diterima... mereka yang baik hati menyertai GA ni adalah 

Izan Mama Mia
Ayut
Miss Kino
Ekjozbuluh
Mrs Velentine
Eida
Yumida

So, gua dah decide semua yang menyertai GA gua ni akan dapat kad raya sebagai sijil penyertaan... ewahh... siap ada sijil penyertaan tu... kehkehkeh.... hanya 3 pemenang sahaja yang dapat kada raya dan fency pen...

Kalau masih ada yang berminat masih sempat lagi ni... boleh klik gambar kat bawah ni untuk tahu syarat penyertaan... simple jer....
Antara hadiah yang menanti adalah macam kat bawah ni...  

Kepada yang berminat cepat la  joint...  no extend time okeh... sampai pukul 10 pagi ni sahaja... dalam pukul 10.30 terus dapat keputusan... express kan... ekekeke... hadiah akan dipos lepas solat jumaat kalau semua bagi alamat yang diperlukan...