BEN ASHAARI : RAMADHAN 2012 /1433H

 Huh... ni 1st time gua joint segmen Ben Ashaari ni... rajin plak gua hari ni nak joint segmen la... buat GA laa... BW laa... macam dah takde kejer sangat dah padahal ade jer kejer nak kena settle ni... alasan, mood jumaat... boleh? wakaka... kalau korunk nak joint boleh klik gambar kat atas ni atau klik jer sini...

Ok... untuk segmen ni gua dipaksa buat bloglist... tak pernah pun ada bloglist sebelum ni tapi khas sepanjang ramadhan ni dan mungkin akan berterusan... gua sediakan ruangan bloglist kat sebelah ni... kalau berminat nak gua listkan blog korunk kat bloglist gua ni... sila tinggalkan komen kat bawah ni... tulis jer
"ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA ?"
(kehkehkeh... skema giler ayat... nak buat macam mane... itu syaratnyer...)
hmm.. nanti pandai-pandai la gua serbu blog korunk tu...

Blog gua ni tak seberapa pun... banyak cerita pasal gua dengan Akiff... yer la, gua pun macam Ben Ashaari jugak.. jadi mister mama... jaga baby sendirian berhad seorang diri.... cuma bezanya gua jaga Akiff lepas time kejer jer... siang hari gua hantar pengasuh... tapi ni sementara jer sehingga miss permaisuri gua habis study tahun depan... Hmmm... senang cakap blog gua ni lebih kepada apa yang gua lalui, rasa, lihat, dengar dan baca...

Labels: