Akiff oh Akiff... Siri 32 - 1st Time tidur atas bahu

Gua dah lama teringin nak dukung Akiff macam gambar kat bawah ni...
Gua tengok ramai jer budak-budak yang boleh tidur atas bahu ayah diorang... tapi Akiff ni jenis susah nak tidur macam tu... Akiff kalau nak tidur die nak selesa... berlagak sungguh... anak sapa la ni... hehehe...
Tapi baru ni masa kat Ikea akhirnya Akiff lentok kat bahu gua... mengantuk sangat dah tu... siap mengamuk... meraung 1 ikea dengar...
Bile Akiff dah lentok atas bahu... haruslah bergambar buat kenangan... ntah bila pulak dia nak tido macam ni lagi kan... bukan senang ni... hehehe.... 2 jam lebih Akiff tido... lengah jugak dukung macam ni... nasib baik dapat bantuan sokongan dari cousin...
Haaa.. tengok tu... sampai 2 orang pegang... Akiff layan tido best jaa... Jaga tido terus senyum... mood baek punya...

Labels: , ,