Super Busy

Fuuhhhhh... fuuuhhhh.... berhabuk dah blog gua ni... huhuhu...
Giler ar... gua betul-betul busy sampai blog yang satu ni pun tak sempat nak bukak.... bukan kate nak hapdet... nak bukak tengok pun tak sempat... busy betul nih...
Gua sebok dengan report sebut harga yang bersusun tu... banyak projek yang nak kena masuk board next week... lepas tu sebok pulak out station... minggu lepas ke Perlis, Kedah dan Perak... jadual out station pun padat... pagi petang site visit... tak sempat nak bersantai-santai...
Pastu gua ke Kelantan pulak... balik dari Kota Bharu gua bercuti 1 hari sebab ada kerja-kerja naik taraf kat rumah gua... masuk office ngadap dokumen sebut harga lagi untuk buat report... sampai tahap naka kena bawak balik rumah... sambung buat kat rumah... minggu depan ke Kuala Terengganu dan Besut pulak.... minggu lepas tu ke Sarawak seminggu... fuhhh... time-time cenggini gua dah rasa masa 60 minit sejam macam tak cukup... rasa macam nak 100 minit sejam.... ecehhh... ngade plak... konon rajin sangat... hehehe... tapi hakikatnya memang gua super duper busy bulan ni dan mungkin akan berlarutan sampai ke bulan puasa...

Miss permaisuri pun dah start cuti semester... senang hati sikit gua nak out station... tak sampai hati asyik nak tinggal Akiff kat rumah pengasuh jer... cerite Akiff pun dah lame gua tak hapdet... cerita GA pun terdiam seketika sebab gua memang busy... hadiah GA tu gua simpan elok-elok dulu k...

ok laa... ni pun gua hapdet time nak balik dah ni... curi masa sikit... bubai... choww.....

Labels: