Rosak Bahasa

Hadoiyaiii... bhudark2 skunk ni  habhish rosyak bahasa melayyou... ntah happer lar yang diorunk ni tulish... jenoh ghua nark faham....

Selepas memohonk bhantuan daghi ka1 ghua di planet zeus, inilar hasil translaysyennya...

"Ngokngek betul la hang ni, aduh (typo), sekolah panglima sekolah aku dulu lah... segan lah aku tahun depan mai mai nak masuk balik sekolah panglima tu, dah keluaq daripada sekolah tu masuk balik. Weh!! gila ke hang!! malas lah! aku tahun depan kena sekolah kat KL. Wekkk :p Aku tak mau sekolah kat panglima, werkk :p Hang p sorang ek?

Labels: