Jom Honeymoon

Yeahhh... baru tadi gua beli 1 voucer melalui StreetDeal... sebelum ni gua tak pernah beli mane-mane voucer kat Groupon, Make A Deal atau ape-ape jer la... tapi bile gua terbace pasal StreetDeal dan voucer yang gua ternampak ni... gua hanya ambik masa kurang 5 minit untuk fikir dan beli...

Ape yang gua beli yang excited sangat ni haaaa??? hehehe... Ni haaaa....
Percutian 2 hari 1 malam di Gold Cost Morib Studio Suite (suite okehhh) lengkap dengan private jacuzzy di dalam suite tu... waaaa... boleh berendam dengan Akiff dengan miss permaisuri tanpa risau orang lain... pakej ni pulak termasuk dengan buffet makan malam dan sarapan pagi untuk 2 orang.... perghhhh.... dan dan... ade lagi... termasuk jugak dengan tiket masuk Water Theme Park... fuyooooo... harga asal untuk pakej ni adalah RM657 tapi dengan Voucer dari StreetDeal ni hanya RM180 nett....

Ni gua attach gambar untuk membuatkan uollz semue teruja...
Ni bilik suite nya.... auuummmm....
Ni jacuzzy dalam suite tu... grrrrr..... gua dah terbayang dah Akiff seronok sangat dalam tu...
Ni plak water theme park pandangan dari atas... huhuhuhuhu....

Tak sabar rasanya tunggu hujung bulan depan... gua tunggu miss permaisuri cuti semester terus nak pegi... plan nak pergi hari biase... takmo cuti sekolah sebab nanti ramai sangat...
Expiry Date : 1 Jan 2013... sempat sangat nih...
Ni syarat-syarat yang uollz perlu baca...

Yang nak beli boleh cepat klik sini sebab tadi masa gua beli voucer ni tinggal 7 jam jer lagi promosinya...


Labels: