Happy Birthday to ME!!!

21 Mei adalah tarikh bahagia bagi mak abah gua... yer laa... lahirnya seorang baby boy yang super duper comel... comel ke? Buktinya tengok Akiff dah la kann... genetik comel tu masih kuat.... hahaha...

Hmmm... gua tak rasa diri gua dah tua tapi gua rasa diri gua sangat dewasa...
Tahun depan umur gua masuk digit 3 kat depan... waaa... tak best nyaa.... dah kira 30-an la tahun depan... huhuhu... tahun ni masih 20-an.... hujung remaja...

Untuk birthday gua tahun ni... gua tak mengharapkan hadiah cuma apa yang gua harapkan adalah doa dari semua supaya gua sentiasa sihat supaya gua dapat jaga Akiff dengan baik... kalau la gua tak sihat, macam mana gua nak jaga Akiff yang semakin aktif tu... Doakan gua diberikan kesihatan yang sempurna yaa... aminn...

Labels: