Drama Man Utd vs Man City

Tirai English Premier League akhirnya berlabuh semalam... Tahniah kepada dua-dua Manchester... sebab berkongsi kedudukan takhta sebab point sama... cuma Manchester City ada terlebih gol sikit... so, korang ambik la cup tu... dah 44 tahun kan tak merasa... lama tuuu... Manchester United tak kisah sangat pun... asyik julang cup jer... musim ni dapat la rilex skit sebab takde cup nak dijulang... kehkehkeh...

Komen gua pasal game semalam... juz 1 word... PERGHHHHHHH....!!!!!
Macam nak luruh jantung gua... kejap tgk game MU... kejap alih tgk game City... bila City dah kena 2-1.... gua macam tak percaya... minit 90 QPR still leading 2-1 walaupun bermain kurang 1 orang dari City... bila tambahan masa 5 minit gua dah rasa macam perghhhhh lamaaaaaaaaaaaanya tambahan masa... sial laa... last-last dalam masa tambahan tu boleh pulak City score 2 gol... ohhh... tidakk.... seram sejuk badan gua tengok game semalam... dah macam tengok citer hindustan pun ade jugak... dramatik giler babi.... pastu time-time kritikal tu miss permaisuri pulak call... masa tu jawab call tapi cakap apa ntah... macam lost kjap... last-last dengar babai jer... ekekeke... sorry yer baby...

Apa pun... Manchester United selamanya...

Kepada yang dok nganjing gua dan yang gatal tangan sms gua... gua malas nak layan lalang-lalang macam korang okeh...

Labels: