Tournament Badminton Peringkat Kementerian

Sorry... gua masukkan cerita basi kat sini hari ni... Tournament Badminton Peringkat Kementerian Kerja Raya dah dekat 2 minggu berlalu... hari ni baru nak up gambar... ekekeke...

Ok... gua up skit jer gambar... MALAS!!!! Sebab gambar gua langsung  takde...
 Yang depan tu pengarah gua... 1 team dengan gua tapi dia katigori double veteren... tengok cara dia servis... itu namanya servis cara menembak... hahaha...
 Yang ni double lelaki... acara double laki tukar-tukar pasangan... gua pun double laki tapi camera tak dibenarkan ketika beraksi... sebab tu gambar gua takde... tengok gambar atas ni... sungguh bersahaja Fendy ambik shuttle... hebat nor....
 See... main sambil pejam mate... rilex jer... santai sangat...

 Gua sebenarnya confius ni... Tengok Ali bukan main bergaya nak ambik shuttle tapi Fendy macam takde ape-ape jer... kahkahkah...
Tengok Fendy lagi... tegak jer berdiri kat situ... ko main ke tak ni wei... kahkahkah... oh yaa... nampak pengarah gua yang duduk kat kerusi belakang tu... die kena jaga garisan court sebelah...
 Ni pasangan mix double team gua... lompatan smash maut tuuu... kena dahi memang bertelur...
 Yang ni pulak single... mamat ni penah double dengan gua masa latihan 2 tahun lepas dan dia berjaya patahkan riket gua... sangat cuak bila double dengan dia lagi... sebab aksi dia lebih menjurus kepada single...
Ni pulak pasangan double pompuan... main secara bisu... diam jer dalam court... muslimah sangat....
Kemeriahan hari kejadian... dipendekkan cerita... pasukan gua (Team Exora) muncul juara keseluruhan... Tahniah..!!!

Labels: ,