Servis Gigi

Ambik kesempatan balik kg... gua melawat Klinik Pergigian Pokok Sena untuk cuci gigi... dah lama tak cuci... ehh... sebenarnya tak pernah pun melainkan zaman sekolah dulu... hehehe... sebelum ni kalau ada masalah dengan gigi baru ke klinik gigi... kali ni takda apa masalah pun tapi sebab mak kata klinik gigi kat Pokok Sena tak ramai orang, so gua pun nak try servis la... 

Sebelum ni pernah jugak nak cuci gigi kat klinik pergigian kerajaan kat KL... tapi kena buat appoiment 3 4 bulan sebelum... mak aiii... giler ke hape... kat kg juz walk-in... memang  kejap jer... tak yah buat appoiment segala bagai... dalam setangah jam dah settle... bayaran hanya RM3.... ekekeke...
Ni la gigi gua skarang... cun kan... 
(apesal muka gua mcm omputih lak ni... kahkahkah...)

Labels: