Main Go-Kart

Sorry... skali lagi entry basi gua hapdet... dok terperap dalam draf dah 2 minggu sebab ari tu ade problem masa nak upload gambar...

Okeh... Gua dah janji dengan anak buah gua nak bawak die main go-kart bila gua balik kg... sampai jer kg memang janji tu die akan tuntut... budak-budak jangan boleh suka-suka hati buat janji... diorang akan selalu ingat... selagi tak bawak selagi tu die dok tanyer bile nak pegi...

Mule-mule pegi cuaca tak okey... kami sampai tempat tu hujan pun turun... so, tak jadi main... esoknya datang skali lagi... kali ni cuaca mendung tapi kami sempat jugak main sebelum hujan turun... bayaran untuk main go-kart ni tak mahal pun... harga seperti gambar kat bawah ni... 10 lap memang agak puas ati jugak laa...
Go-kart yang gua naik ni takda seat belt... kalau terbalik memang terguling... yang lecehnya naik go-kart ni kalau bawak laju batu-batu kecik atas jalan tu akan mercik kena muka... hmmm... ok laa... ni ade sikit gambar masa hari kejadian... semua gambar ni diambil oleh miss permaisuri... cewaaahhh... miss permaisuri gua dah pandai skit guna camera Nikon D90... guna setting manual tuu... bukan auto okeh... walabagaimanapun, gambar-gambar ni masih belum memenuhi spesifikasi yang gua nak... hehehe... kena banyak belajar lagi...
Star baru nak masuk litar... ekekeke...
Pencabar gua... 
 
Bagi peluang anak buah dok depan... kang makan asap nanti...
 
 
 
 
 

Cuma satu jer gambar kat bawah ni yang sempat gua snap masa brother jaga go-kart tu test drive...

Labels: