ZaMaN MuDa MuDi ~ Radio Era

Tengah selak-selak folder dalam komputer ni... tetiba terjumpa 1 folder lame...ade 1 gambar ni dengan penyampai radio era... Zizi nama dia... rasanya sekarang ni zizi kat radio Suria fm kot... gua tak berapa pasti...
Masa ni gua tengah study lagi... memang setiap mase layan radio era... call radio era memang tak yah cakap laa... dah macam call member-member jer... start zaman Halim Othman kat radio era dulu memang gua obses giler dengan radio era... malam-malam call buat ucapan... member-member rumah sebok suruh sebut nama diorang... hahaha... pernah jugak buat ucapan untuk miss permaisuri... time tu rasanya baru kawan-kawan... belum couple-couple lagi... ekekeke...

Gambar kat atas ni masa gua dapat jemputan ke konti radio era... diorang jemput khas dengan beberapa pendengar lain yang cukup tegar macam gua jugak... tapi tu dulu laa... sekarang tak lagi... takda masa nak dengar radio pun... kalau dengar pun bukan era lagi dah... semestinya lebih hangat dari biasa... hehehe...

Labels: ,