Stickhouse

Dengan ini gua umumkan gua dah jatuh cinta dengan ais krim Stickhouse... sedap giler kowt....

Masa ke Sunway Pyramid hari sabtu lepas gua ternampak Stickhouse ni... nampak macam best, so gua pun try laa... ermmm... terbaek...
Kalau uollz ke Sunway Pyramid boleh cari stickhouse ni... betul-betul kat area orang ramai main luncur ais tu... atas tu jer... memang agak senang nak cari...
Harge die macam kat atas ni... gua sendiri tak tau apa beza Classic (RM6.90) dengan Premium (RM8.90) tu... Gua test yang mini jer... RM4.90.. lepas tu tambah topping RM1.00... kalau ambik yang mini boleh tambah topping full dengan hanya RM1.00... depan belakang tuu... boleh campur... macam gua punyer kat bawah ni... 
Yang hijau ni "Pistachio Grains"
 Yang ni pulak "Almond"...
Gua mintak die buat depan belakang... boleh rase due-due...

 
Ni antara aneka pilihan ais krim yang ade... ade kiwi, tembikai dan banyak lagi... gua macam biase laa... coklat tetap jadi pilihan gua... hantu coklat la katakan...
Tengok Akiff tuu... teruja betul dia tengok ais krim tu... macam la boleh makan... abah suruh jadi model jer... kahkahkah... tapi sebagai bayaran jadi model abah, dapat jugak la Akiff merasa kat hujung lidah... sedap tak terkata... nak lagi tuu... tunggu besar sikit lagi okeh... sekarang ni tak boleh... nanti demam abah yang teruk... huhuhu...

Lepas ni kalau ke Sunway Pyramid lagi kompom akan try yang premium atau classic pulak...

Labels: