Saya Join, Pasti Dapat Doodle Part 2

Tengah bosan ni... ade pulak segmen yang dapat gift FREE!!! So, nak joint jugak laa... kehkehkeh...


Tengah dok BW tadi... terbaca pulak diari cik ieyla ni...  berdose ke tak bace diari orang ek... hehehe... ahh... ade gua kesah...

Jom la joint segmen ni... syarat sangat mudah... 

1. Korang like dulu page SINI dan SINI okay
2. Buat Entry bertajuk Saya Join, Pasti Dapat Doodle Part 2
3. Letak Banner kat atas macam yang gua letak kat atas ni
4. Sertakan Nama dan Warna doodle korang (1 Warna sahaja)
5. Tag Rakan blogger lain (at least 2 blogger)
6. Pastu letak link entry korang kat ruangan komen kat blog Fiz Graphic
7. Tarikh tutup : Sesuka Hati pihak berkuasa nak tutup bile... diari die.. die punyer suke...

So, bagi memenuhi syarat penyertaan... gua tag blog gedik dengan ekjozbuluh...
Tapi gua nak tag sorang lagi iaitu Diari Cik Ieyla walaupun die dah joint... hehehe.. dan of coz special tag untuk blog miss permaisuri gua iaitu blog INDAHNYA KEHIDUPAN....

Banner gua dah tampal kat atas tu... cuma colur jer gua belum pilih lagi... disebabkan gua tak tahu ape benda Doodle ni... so, gua pilih colur purple laaa... sebab miss permaisuri gua suke colur purple... hehehe... baik tak gua... kahkahkah... oh yaa... nak kena sertakan nama la pulak... untuk apa ntah... so, gua pilih nama AKIFF untuk Doodle ni...

So, tunggu ape lagi... jom joint...


Note: Doodle ni ape ek... gua tak tahu menahu... main bantai joint jer... kahkahkah...

Labels: ,