Pencarian Model Muslimah

Haa... semalam gua dihubungi oleh kawan gua dari Dubai... die nak balik Malaysia hujung bulan ni... Sambil-sambil die kejer kat sane, die jugak ade buat bisnez jubah Made in Dubai...

So, nanti die balik sini die bagi gua job untuk shoot gambar Jubah yang die jual... dan oleh itu gua perlukan model untuk sessi photoshoot tu nanti... Maklumat photoshoot adalah macam kat bawah ni...

Tarikh : 31 Mac 2012 (Sabtu)
Masa : 9 pagi sehingga selesai
Lokasi : Sekitar Putrajaya
Konsep : Muslimah Kontemporari

Gua bukan nak cari model yang cun melethop atau bergetah... cuma yang gua perlukan adalah individu yang tak kekok depan camera...

Apa yang korang dapat kalau jadi model gua ni.????

Haaa... korang akan dicalonkan untuk jadi model cover girl majalan Intrend keluaran bulan puasa nanti... hebat kan habuannya... hahaha..

Juz kidding... takde la sampai macam tu... 1st sekali, korang akan dapat pengalaman untuk shoot macam model... kedua, korang akan dapat koleksi gambar tersebut... buat koleksi peribadi... boleh upload dalam facebook tuuuu... best kan... hehehe... dan hadiah khas dari gua adalah sekeping gambar berukuran 8R siap dengan frame... dan of coz jubah istimewa Made In Dubai... boleh pilih sendiri dari koleksi yang ada...

Gua perlukan 2 orang model sahaja... tapi kalau ramai yang berminat nanti gua akan bincang balik dengan member gua tu untuk tambah model... setiap model perlu menggayakan lebih kurang 5 helai jubah...

Contoh macam kat bawah ni... tak pandai nak possing bukan masalah bagi gua... yang penting tak malu-malu dengan gua... lagi pun gua ni jenis yang friendly... takda hal punya...
Gambar atas dan bawah ni gua pinjam dari member gua... ni gambar die yang shoot... thanks Ayid coz izinkan gua pinjam gambar lu tempek kat sini...

Gambar yang atas ni pulak ihsan dari google...

Dan satu perkara lagi... gua jugak perlukan individu yang minat makeup-makeup orang... sebab gua perlukan sorang juru makeup... kalau yang selama ni berangan nak jadi juru makeup tu... boleh hubungi gua... gua tak perlukan orang yang berpengalaman pun... janji boleh makeupkan orang bagi cun... gua bukan photographer profesional pun... just memenuhi kehendak naluri dan minat gua dalam bidang photografi ni jer...

Tapi kalau ade yang nak jadi model dan makeup sendiri pun lagi bagus...

Sebarang pertanyaan boleh drop komen korang kat bawah atau terus kat facebook gua... add gua dulu ok... klik kat facebook badge kat sebelah ni...

Pencarian model gua ni akan berakhir pada 25 Mac ni... sebab gua perlu maklumkan ketinggian uoll kat member gua tu supaya die bawak balik saiz jubah yang betul...

Nota tambahan : Jika ramai yang berminat nak jadi model FREE... gua sangat alu-alukan... tapi apa yang gua bagi tau kat atas semue tu tetap uoll dapat kecuali jubah... sebab jubah tu kawan gua bagi 2 jer... mayb boleh dapat diskaun la kot kalau uoll nak beli... hehehehe... tolong war-warkan kat kawan-kawan uoll yang berminat okeh... Thanks...

Labels: , ,