KeNa CaBaR

Dah lame giler rasanya tak balik kampung gua kat Pokok Sena, Kedah... last balik ari tu masa raya haji... huhuhu...bulan Januari ari tu ade balik kampung tapi sampai Penang jer... kampung mertua... tak lajak pun sampai ke Kedah...

Sekarang ni nak balik kampung nak kena tunggu miss permaisuri cuti semester... nasib baik bulan depan die ade cuti seminggu... boleh la gua balik kampung... dah lame tak jumpe anak buah gua yang empat orang tu... dah lame tak kena pow dengan diorang... hahaha... memang wajib tiap kali balik kampung gua kena pow...

Ni haa... anak buah gua... depan sekali Malisa, Ainin, Fariz dan Adam (belakang sekali)...

Tadi anak buah gua si Adam yang darjah 4 tu sms gua...

 (Print screen melalui Blackberry)

Nampaknya balik nanti nak kena race Go-kart dengan bebudak pulak... kompom menang atau kalah gua yang kena belanjer kan... kehkehkeh... Tak sabar nak balik kampung ni...

Labels: ,