Doodle

Hari tu gua ade joint satu segmen bertajuk Saya Joint, Pasti Dapat Doodle Part 2... Doodle tu terhad kepada 50 penyertaan terawal jer... gua nampak jer tulisan FREE terus gua buat entry khas untuk joint segmen tu... walaupun gua sendiri tak tahu apa tu doodle... 

Then baru ni gua dah dapat doodle tu... ni haaa.. kat bawah ni...
hehehe... soo suwiiittt...

Doodle tu katun muslimah ni rupenyer... kahkahkah... dah la letak nama Akiff... tak sesuwaiii... Kalau gua tau boleh gua request nama miss permisuri gua... sesuai la sikit... kann...

Sebelum joint segmen tu gua dah tanyer untie google pasal doodle ni... jawapan yang die bagi macam kat bawah ni...

 Hah... boleh?? Lain bebenor kan... Tak caye boleh try google tengok...

Sebabkan jawapan die macam tu... gua expect doodle ni something like sticker yang boleh tampal-tampal untuk hiasan...

Tapi takper... thanks Apit coz bagi doodle ni kat gua... memang cute n comel sangat... lepas ni Apit buat la doodle baby boy yang ala-ala Akiff pulak yer... boleh tampal kat blog gua ni... nak tampal yang ni lain macam pulak rasanya... hehehe...

Apapun... thanks yer...

Labels: ,