Demam Vanilla Coklat

Gua sebenarnya tak layan pun citer Vanilla Coklat ni... tapi ada la sekali due gua tertengok mase awal-awal episod dulu...

Tadi gua ade beli sepasang t-shirt Vanilla Coklat macam kat bawah ni...
 Ni gara-gara miss permaisuri gua la ni... mane die tahu ntah... die minat nak beli baju ni tapi suruh gua tolong belikan... so, gua pun tengok tadi then buat payment untuk beli baju ni... Harga asal RM35 sehelai tapi sekarang dalam tempoh promosi selama 5 hari dengan harga RM25 sehelai... harga untuk long sleeve dengan short sleeve same jer... Gua order short sleeve untuk gua colur putih dan long sleeve untuk miss permaisuri colu coklat... kos penghantaran adalah FREE seluruh Malaysia...

Kalau uoll berminat nak beli boleh click gambar kat atas tu atau klik sini... promosi ni gua tak tau sampai bile... oull tanyer sendiri tuan die okeh...

Gua tak kenal pun tukang jual ni dan gua tak dimintak pun untuk buat promosi kat sini tapi gua tolong promosikan sebagai sahabat seagama...

Labels: ,