Carter's Baby Socks

Okeh... hari ni gua nak buat jualan suka-suka... hari sabtu minggu lepas gua dengan miss permaisuri pergi cari hadiah untuk cousin yang baru dapat baby... kami memang berniat nak cari kasut yang macam kat bawah ni... sebelum ni Akiff dah dapat 1 yang orang bagi hadiah... jalan mane-mane mesti pakai kasut tu... lembut dan selesa... lepas tu kami beli lagi 1... mahal gak kasut jenis ni... boleh dapat antara RM25 hingga RM30 hengget...

Cari punyer cari akhirnya kami dapat kasut yang kami nak ni... beli banyak dapat harga murah... so, kami beli la 10 pasang... boleh simpan kot kot ade member-member yang dapat baby lepas ni boleh la hadiahkan... tak yah nak cari hadiah lagi dah...

Tapi gua terfikir nak try jual dulu kat blog ni kot ade yang sememangnya dok mencari kasut ni... kalau berminat boleh roger gua ok... gua jual dengan harge suke-suke jer... RM15.00 sepasang... tak termasuk perkhidmatan abang posmen... kos pos laju tak pasti pulak berapa.. nanti gua chek tengok... rasanya dalam RM7 kot...

 (Saiz : 12 - 18 bulan) GIFT to Mat Noor
Note: kasut atas ni ade reject skit... tak pearasan pulak masa beli tu... huhuhu...
 (Saiz : 12 - 18 Bulan) Dirampas oleh Akiff
  (Saiz : 12 - 18 Bulan) SOLD to Eida Gedik
  (Saiz : 6 - 12 Bulan) 
  (Saiz : 6 - 12 Bulan) 
  (Saiz : 12 - 18 Bulan)
  (Saiz : 6 - 12 Bulan)  Book by Ezz Uan
  (Saiz : 6 - 12 Bulan) 
 (Saiz : 6 - 12 Bulan) 
 (Saiz : 12 - 18 Bulan) 

Notis Penting : Saiz yang gua nyatakan pada gambar adalah yang tertulis kat kasut... kalau tak muat gua tak bertanggungjawab okeh...

Kasut ni sangat sesuai kalau nak bagi hadiah kat orang... cute....

Labels: ,