Baby Safety Harness Backpack

Okeh... hari ni punyer entry pasal tali keselamatan untuk baby... atau kalau bahasa betulnya Baby Safety Harness Backpack... uoll tau tak ape benda alah ni... kalau tak tau boleh refer gambar kat bawah...
Pernah tak jumpe mak bapak yang bawak anak ke shoping complex bawak anak macam kat atas ni... Mungkin ada yang tak setuju dengan tindakan pakaikan kanak-kanak dengan benda alah ni masa kluar jalan-jalan... ada yang kata nampak macam layan anak macam binatang...

Hishh... dulu gua pun pandang serong kalau ade mak bapak yang bawak anak jenjalan pakaikan tali ni... tapi bile dah ade anak ni... gua dah boleh terime perkara ni... bukan semue budak senang nak handle... kalau yang jenis super duper hyper activ tuu... susah kite nak jaga lebih-lebih lagi kat tempat awam... diorang punyer ligat memang luar jangkaan...

Gua harap Akiff bukan jenis yang super hyper activ ni... gua risau nanti dah boleh jalan die tak nak orang dukong lagi dah... nak jalan sendiri... lepas tu tak nak orang pegang... kalau macam tu jenuh laa nak kontrol... that time gua tak teragak-agak nak beli safety harness ni.... cute ape kalau pakai jenis macam kat bawah ni...
  

Nota tapak kaki: gua terfikir entry ni pasal sekarang ni tengah hot kes budak-budak hilang...



Labels: