MaLaM PerTaMa Akiff TaNPa UmmiE

Semalam malam pertama Akiff tido tanpa ummie... seingat gua belum pernah Akiff dengan ummie tido berasingan... gua dah banyak kali dah sebab selalu out station... gua harap ummie dapat tido nyenyak semalam... takmo nangis-nangis okeh...

Semalam pukul 10 malam mak dah suruh bawak Akiff masuk tido... biasanya Akiff tido pukul 11 malam... mak kata jangan ajar Akiff tido lambat... huhuhuhu...

Semalam lepas tukarkan pampers dan baju tido... gua sumbat susu then tepuk-tepuk... nyanyi-nyanyi sikit... 30 minit lepas tu baru tido... lengah jugak la tangan ni tepuk-tepuk Akiff... banyak gak la lagu gua terpaksa nyanyi... dari lagu twinkle-twinkle, phonic song, selawat nabi dan awan nano pun termasuk skali... tapi Akiff lena masa gua tengah nyanyi lagu pokok dendangan Hazama... kahkahkah...

 Akhirnya Akiff tido...

... sambil peluk kain batik ummie...

Sementara tunggu pagi... 4 kali gua kena bangun buat susu... huhuhuhu... Akiff oh Akiff

Labels: