Joint Contest Lagi...


Kali ni gua nak try contest miss gedik pulak... klik banner kat atas ni untuk terjah terus ke blog gedik atau klik jer sini...

Sebenarnya malas nak kodek-kodek dalam entry gedik ni utk cari jawapan sebab soalan die sangat laaaaaaa susah... dan hadiah pulak hanya untuk gugurl jer... tapi gua joint jugak atas dasar support contest yang dianjurkan oleh teman-teman blogger... so, miss permaisuri mesti suke sebab hadiah ni nanti die yang dapat... (macam kompom jer dapat.. kan...) hahaha...

Dalam contest ni gua dipaksa untuk bagi pendapat tentang blog si gedik ni kat sini... so, ni ha pendapat gua... pendapat gua dari apa yang lu post dalam blog gedik... lu memang gedik habis... wakaka... tapi maksud gua sebenarnya lu memang sporting habis... blog lu sangat gugurl sebab penuh dengan colur pink dan purple yang menyebabkan mata gua berpinau... kalau boleh lu bagi la colur gelap-gelap sikit... hijau ker... tenang sikit mata ni nak membaca.. kehkehkeh...

Tapi part paling gua suke tentang blog lu ialah pasal teknik penulisan lu... agak bersahaja dan sempoi... tulis panjang pun tak bosan bace tapi kalau part yang copy paste tu memang gua malas nak membaca kadang-kadang... ikut mood... hehehe...

Akhir kata dari gua semoga impian lu nak jadi mama tercapai tahun ni...

Nota tapak kaki: okeh... dah boleh reserve hadiah satu untuk gua... hahaha...

Labels: