Contest Nur Hayfa Syaurah

Okeh... ni 1st time gua masuk contest yang member-member blog anjurkan... sebelum ni dah banyak tengok contest tapi malas nak joint sebab ada yang banyak syarat... nak kena itu laa.. ini laa... dah la gua ni bukan tau sangat pun pasal isi perut yang ada dalam blog ni... yang gua tau nak buat entry baru... itu jer... hehehe...

Then satu lagi yang buat gua tertarik sangat nak joint contest ni sebab hadiah die... TERBAEK!!! Ni kalau Akiff dapat ni memang suke sangat la ni... gua dah siap berangan nak shoot Akiff kat Mini Studio Mirza dengan benda alah ni... kompom cute kan...
Haaa... benda alah kat atas ni la hadiah tuuu... best best...

Kalau yang berminat nak joint contest ni boleh klik kat gambar atas ni... atau klik sini... nanti akan terus terjah ke Blog Dulu Gadis, Kini Mama... pastu baca sendiri macam mana nak joint... hehehe... :)

Harap-harap hadiah ni boleh jadi hadiah extra untuk Akiff  untuk birthday Akiff yang pertama bulan depan... :-)

Labels: