Akiff oh Akiff... Siri 9 - Akiff Nangis Rindu

Hari ni gua memang takda mood langsung nak buat kejer... dalam kepala fikir kat Akiff kat rumah jer... pagi tadi gua keluar kejer Akiff belum bangun tido... hari ni mak dengan abah temankan Akiff kat rumah... esok mak abah dah nak balik kg... so, esok start hantar Akiff kat rumah pengasuh... Mak Sue gua sendiri yang akan mengasuh Akiff...

Tadi pukul 3 petang gua call mak tanya khabar Akiff...

"Hello... mak... Akiff buat apa?"

"Akiff baru bangun tido... kesian kat dia... dok teriak ja hari ni... teringat kat ummie dia kot... dok merangkak pi kat pintu bilik pastu teriak.. mak saja tutup pintu bilik tak mau bagi dia masuk kot dia teringat..."

"Dia cari ummie dia la tu... habis tu macam mana dia la ni... ok dah kaa..."

"Baru bangun tido ni ok lagi laa..."

Huhuhuhu... gua dah tak tahan ni... kena kuatkan semangat ni...

Labels: