Akiff oh Akiff... Siri 16 - Akiff & Kain Baju

Dah 2 hari rasanya gua tak hapdet blog... tiba-tiba kena rasuk dengan penyakit malas... kehkehkeh...

okeh... kali ni citer tetap same... pasal Akiff jugak... gua tak pasti bende ni memang semue budak pun macam ni atau Akiff sajer nak nyakat gua... tiap kali nak lipat baju mesti die akan datang golek-golek kat atas baju yang nak dilipat tu... siap tarik dan pegang lagi... kalau kite alih tepi sikit... die bangun merangkak pegi dok atas baju nak lipat tu jugak... hahaha... suke pulak bile tengok telatah die macam tu...
 kecik-kecik macam ni ok la buat perangai macam ni... dah besar sikit buat perangai macam ni memang nak kena la tuuu...

Labels: