Target 2012

Orang lain buat wish list, gua pun buat jugak... bukan nak tiru tapi gua mengamalkan wish list ni dah beberapa tahun dah... ada yang tercapai dan ada yang belum... kalau nak review balik wish list gua untuk tahun 2011 gua rasa hanya 50% yang berjaya... baki 50% tetap gua teruskan untuk tahun ni...
Untuk tahun 2012 ni gua buat wish list baru... yang pertama gua nak ada Vending Machine Dr. Sukida... gua nak kena ada mesin duit gua sendiri... untuk memudahkan gua mencapai target gua yang lain... gua dah tengok sendiri kesuksesan kawan gua dalam arena ni... lokasi vending machine gua dah ada cuma tunggu masa jer ni...
Yang kedua gua nak Galaxy Tab 8.9... gua dah survey dan gua dah semakin bersemangat nak dapatkan gadget ni... cuma sekarang ni gua kena pertimbangkan isu maintenance setiap bulan... maksud gua nak kena bayar pakej internet untuk tab gua ni... tak guna ada tab kalau takde internet... bila ada internet maksudnya expenses bulanan gua akan bertambah... itu yang sedang gua kaji sekarang ni...
Yang ketiga gua nak tukar atau beli kereta baru... sekarang ni Toyota Vios TRD, Honda City dan Kia Forte sedang bermain-main dalam kepalotak gua ni... tapi kalau boleh gua nak tunggu model baru yang menggantikan vios atau city... ntah bila la nak keluar ni... huhuhu...
Yang keempat ni gua tak sabar jugak... gua nak pergi bercuti dengan mem besar dan Akiff ke taman tema indoor terbesar didunia ni... Trans Studio Makassar... tapi elok rasanya gua tunggu Akiff boleh jalan dulu... baru seronok sikit... sekarang ni point enrich gua dah cukup untuk gua dan mem besar terbang ke Bandung secara percuma untuk sehala... dan gua perlu tunggu Air Asia buat promo gila-gila pulak...
Yang last sekali gua nak buat renovation rumah... kalau dapat buat area dapur dulu pun dah cukup bagus dah... kemudian upgrade bilik air.... lepas tu buat wardrobe dalam bilik... lepas tu baru nak pasang wooden floor kat ruang tamu...

Wahh... tahun ni agak berat-berat jugak gua punya target ni... boleh ker gua tanggung ni... harap-harap apa yang dirancang dipermudahkan... aminn...

Labels: