MeNaNG CoNTeSt


Gambar kat atas ni telah memenangi contest fotografi di Facebook yang terbuka kepada semua member group BENGKEL DSLR PERCUMA... pemenang dipilih dalam dua katigori iaitu Pilihan Ramai iaitu yang paling banyak menerima like dan jugak Pilihan Adhadi iaitu seorang pakar fotografi yang banyak mengadakan kelas-kelas fotografi sama ada berbayar ataupun percuma...

Gambar ni gua ambik masa 1st time shoot kat mini studio kat rumah gua... tak sangka pulak boleh menang... ada 32 penyertaan yang mengambil bahagian... sebagai pemenang gua diberi pilihan untuk memilih salah satu dari hadiah berikut...

1. DVD Kursus Asas Photoshop
2. DVD Kursus Rekabentuk Album Perkahwinan
3. DVD Kursus Penyuntingan Lightroom
4. DVD Kursus Wordpress & SEO
5. Ebook Seni Fotografi
6. Ebook Photoshop CS3
7. Ebook Panduan Bergambar Fotografi Perkahwinan
8. Creative ColurPack Suite

Dan gua pilih yang no 2 tu... kalau tak salah gua laa... DVD tu berharga RM350 setiap satu... semua yang di atas ni adalah hasil kerja dari Adhadi sendiri... harap-harap lepas ni dapat la gua improve banyak dalam bidang ni... nanti ada budget lebih gua nak ambik kelas berbayar dengan Adhadi ni...

Komen last dari Adhadi : "Gambar marqis careno, memang excellent dari banyak aspek. Penataan cahaya, komposisi dan moment. Tahniah."

Huhuhu... bestnyer...

Labels: