Akiff oh Akiff... Siri 2 - Akiff & Tiramisu

Semalam Akiff buat perangai... ummie die sibuk buat kek tiramisu... Akiff pulak tak senang duduk tengok banyak bahan depan ummie die.. banyak bende die nak kacau... puas jugak gua nak mengepung... letak pengadang die meraung pulak... kalau didukung die meronta nak turun... gua dah mati akal nak layan budak Akiff ni... ummie die pulak memang sengaja biarkan gua kontrol si Akiff ni... die slamber jer teruskan buat kek tiramisu macam takde ape-ape berlaku depan die... padahal gua tengah berusaha keras pujuk Akiff depan die... nak tempis tangan Akiff yang laju tu dari capai apa-apa bahan depan die lagi... bile gua ambik Akiff bawak ke depan TV... letak jer terus laju jer Akiff menyuloq pegi kat ummie die... pendek kate semalam gua kena telan ubat athma gua...

Salah satu port feberet die sekarang...

Bila gua buat pengadang nak tutup laluan ke bilik air dan bilik... Akiff guna 'senjata' dia untuk mintak alih pengadang tu... tau ape senjata die? Ape lagi... meraung laa...

Chakkk..!!!

Tapi akhirnya gua berjaya tidurkan Akiff semalam... happy ending... hehehehe... :)

Pagi tadi Akiff bangun awal... 5.30pagi die dah kejutkan ummie die dan turn aku pulak buat derk smpai pukul 6 lebey.... hahaha...
~Sorrie ummie, ngantuk sangat.... hehehe... :p


Labels: