Akiff oh Akiff... Siri 1 - Akiff & Walker

Bini gua kat dapur tgk memasak... Gua pulak tangan melipat baju tapi mate fokus kat TV layan Sukan Sea... Akiff pulak meluncur ke sana sini dalam walker die...

Tengah syok layan TV bini gua kat dapur bersuara.... " Abang, jangan ralit tgk TV ja... tgk Akiff sama tuu..."... "Haa.. Akiff ada dlm walker dia".... Jawab aku ringkas...

Beberapa minit kemudian...

"Laaaa.... macam mana Akiff boleh keluar dari walker ni.... Kan dah pesan tadi tengok Akiff sama... kalau dah tengok TV tu dah tak nampak anak... bla bla bla bla bla......"

Lepas tu gua sound Akiff... "Lain kali jangan buat perangai macam ni lagi... bukan Akiff yang nak kena tahan telinga dengan ummie"

Labels: